I torsdags hade vi vår Guvernör Stefan Knutsson på besök och det blev en trevlig kväll med gott samtal vid middagen och därefter ett energifyllt föredrag. Stefan berättade om sin väg till rollen som guvernör för vårt distrikt, en modig och oförvägen man! Han fick frågan om olika tjänster inom Rotary och har hela tiden tackat ja och tyckt det var både intressant och roligt.

Vi fick ett bildspel med råd och dåd hur vi kan utveckla klubben. För vår del hoppas vi kunna arbeta vidare med familjemedlemskap och företagsmedlemskap. Det är bara att vänta på att den besvärliga pandemin skall gå över så vi kan ta oss an dessa utmaningar.

Vi tackar Stefan för att han åker Skåne runt och besöker oss alla i distrikt 2390:

/ Annika