Hej kära Rotaryvänner!

Åh vad jag saknar er och våra lunchmöten. Det var så tråkigt att behöva avboka våra fina föredragshållare. Tur i oturen är ändå att det är ett par torsdagar i april som vi ändå inte skulle haft möte.

Jag trodde väl aldrig att jag skulle sitta klar och färdig vid 10-tiden på förmiddagen och inte riktigt veta vart dagen skall gå. Nåväl, vi är ute ordentligt varje dag med vår kära tax Mollie, imorgon börjar vi golfsäsongen med spel i nio hål. Det är vad Mollie skall gå än så länge.. Garderober städas inifrån, pusselbordet är framme, handarbete pågår.

Skall vi vara ute? Skall vi gå och handla? Hur många är sjuka i sydöstra Skåne? Hemligstämplat på grund av stenhård sekretess. Kommunen arbetar oförtrutet med att möta utmaningarna som kommer slag i slag.

Jag tänker ha kontakt med er genom små bullentiner som kan handla om allt och ingenting.

Ha det så bra det går i våren som ändå är på väg!

Annika Månsson

Inkommande President