Hej kära Rotaryvänner!

Nu har vi ändå fått jättefina dagar och förlängt sommaren. Det får man vara tacksam för! Jag har haft en jättebra sommar med faktiskt ett besök i Stockholm där vi under ordnade former träffade våra barn och barnbarn. Så roligt det var.

Våra möten har tuffat på, först i digital form och sedan september riktiga möten på Lilla Vik.

Det är svårt att få till det så det blir som vanligt igen, vi har vänt på alla stenar och Anna, vår klubbmästare , har haft många samtal om var , när och hur.

Vi får ta en månad i taget, vi återgår till Hotell Svea nu i oktober. Som ni har läst och som jag nu påminner om är vi nödsakade att förlägga våra möten mellan 17:45-19:00. Jag har bett Lars att skriva 17:30 så det finns tid för lite mingel. Vi får göra såhär tillsvidare, jag vet att en del inte kan och en del kanske inte blir glada. Men just nu finns det inga alternativ. Anna kommer ha samtal med Patrik på Svea i slutet av månaden igen för att stämma av läget. Man vet inte alls när man kan öppna för luncher igen.

För att göra det hela ännu lite svårare krävs anmälan tisdagar före kl 18. Det kommer gå ut påminnelser om detta.

Jag hoppas ni har överseende och har förståelse för att kriga mot Coronatider är ingen lätt historia.

Väl mött 1 oktober på Hotell Svea då vi har klubbsamråd!

Varmt välkomna!

Annika Månsson