Hej kära Rotaryvänner!

Idag har vi haft styrelsemöte via ZOOM, och det gick hur bra som helst. Vi har testat innan och nu känner vi att vi kan dra igång Rotary digitalt. Det går ju inte an att inte träffas och ha möte!
14 maj har vi ett testmöte tillsammans med er medlemmar, vi ”minglar” ser varandra och pratar lite. Lars kommer skicka ut länkar att använda. Lars och Ola är dom som kommer hjälpa till och som ni kan vända er till om ni har frågor.
Såhär ser vårt schema ut framöver:

• 14 maj kl 12.30 Testmöte i mötesrummet Zoom.
  • 28 maj kl 17.00 håller Birger sitt föredrag om ”Vasaloppet, en livsstil” Mötesrum Zoom
  • 4 juni kl 17.00 berättar Lena Sundh om EU, Lena har ju stor erfarenhet. Mötesrum Zoom
  • 11 juni kl 12.30 träffas vi på Parkeringen vid Naturum, Stenshuvud och går ”korta vandringen”. Vi har med egen fika och sitter tillsammans en stund och umgås. Vid ösregn ställer vi in.

Ny beräknad start för våra lunchmöten på Hotel Svea är nu den 3 september!

Varmt välkomna  hälsar vi i styrelsen!