Våra medlemmar Claes Rönnqvist och Lars Lundblad arrangerade ytterligare en härlig Walk and Talk idag.

Väl påklädda gick vi cirka 6 km genom ett vackert Stenshuvud. Vi var 10 rotarianer (plus hunden Molly) som tog tillfället i akt till motion och samtal.
Vilken gåva att ha en sådan Nationalpark alldeles nära där vi bor. Vi hade också en gäst från Hammenhög, Göran Korpe, med på vår promenad.

Efter möte med presidenter och inkommande igår i distriktet kan man konstatera att Simrishamn och Hammenhögs Rotaryklubbar är i framkant vad det gäller att hålla igång under Corona pandemin.

En fysisk aktivitet där alla kan delta antingen per fot eller bil vore bra. Vi funderar vidare. I januari blir det en ny runda och då blir vi ännu fler!
Var rädda om er!

Hälsar Annika